30 May 2022
L'impacte de les tecnologies digitals en la ciència i la indústria (i geopolítica)

“El impacto de las tecnologías digitales en la ciencia y la industria (y geopolítica)” fue el título de la conferencia que ofreció el Dr. Josep Maria Martorell, director asociado de Barcelona Supercomputing Centre, el pasado 30 de mayo en un acto organizado por Fundación Empresas IQS.

06 Oct 2021
IQS Innovació tecnològica i startups a l'esport

Jornada “Innovación y emprendimiento en el mundo del deporte”, organizada por la Fundació Empreses IQS y Sports Cultura Barcelona, y en la que empresas punteras presentaron sus innovaciones.

02 Jun 2021
Conferencia online: Las implicaciones de la revolución tecnológica. Alicia Richart a las 13.00h

01 Jun 2021
Radiografia del sector químic espanyol 2020 a las 18.30h

Os esperamos: Inscripciones (apartado ACTUALIDAD/AGENDA web Alumni)

Podéis seguir la Coferencia en youtube una vez inscritos: Radiografia del sector químic espanyol 2020

20 May 2021
LA NOSTRA VACUNA a las 18.30 h

Os esperamos: Inscripciones (apartado ACTUALIDAD/AGENDA web Alumni)

Podéis seguir la Coferencia en youtube una vez inscritos: La nostra vacuna

16 Feb 2021
Francesc Moragas y Barret, fundador de “la Caixa”, protagonista de la última conferencia de Fundación Empresas IQS

Fundación Empresas IQS junto con la Cátedra de Ética Pensamiento Cristiano de IQS y Fundación “la Caixa” organizaron el pasado 16 de febrero la conferencia “Francesc Moragas: el origen social de la Caixa”, sobre la vida y obra del fundador de “la Caixa”.

01 Apr 2019
Presentació del llibre El crash. Tercera Fase

Tindrem crisi fins al 2023, però amb matisos". Així va començar Santiago Niño-Becerra la presentació del seu últim llibre El crash. Tercera Fase, que va tenir lloc a IQS, a Barcelona, de la mà de la Fundació Empreses IQS i Sport Cultura Barcelona.

Durant la presentació del llibre, Niño-Becerra va explicar que la fi de la crisi econòmica actual cada vegada està més a prop, però que encara li queden alguns anys, i és que serà a partir del 2023 quan es començarà a imposar el nou model econòmic en el sistema capitalista actual. En aquest model el necessari serà l'important i es buscarà l'eficiència i la productivitat. "L'Estat com a ens va a menys. Passarem d'un mosaic d'Estats a una xarxa de zones amb capacitat econòmica i amb expectatives de creixement", va afirmar Niño-Becerra en parlar sobre el futur pròxim. D'altra banda, va assenyalar que la fi de la crisi suposarà la fi de la volatilitat i l'arribada d'un entorn d'estabilitat generalitzada. En finalitzar l'entrevista, Santiago Niño va respondre a les nombroses preguntes que li van formular els assistents.

L'acte va ser presentat per Albert Agustí, President de Sport Cultura Barcelona i moderat per la periodista Xantal Llavina, directora del programa Revolució 4.0 de Catalunya. En el nou model igualment es passarà d'una fase basada en l'individualisme pròpiament del model esgotat que va entrar en crisi en el 2007, a una altra basada en la colꞏlaboració i en compartir mitjans i processos. El sistema bancari que hem conegut fins ara també canviarà, atès que quan entri en vigor la tercera fase "es treballarà amb molt pocs bancs". Santiago Niño-Becerra va explicar també en la presentació que anem cap a un canvi molt ràpid de tres fases: les fusions nacionals, les Internacionals i la penetració d'empreses tecnològiques en aquestes fusions internacionals. Enaquest sentit, el futur està en les carreres tecnològiques i en les del tracte humà pel qual va subratllar que els perfils més tècnics i formats seran els que destaquin.

18 Sep 2017
"CONSTRUYENDO LA REALIDAD ECONÓMICA"

Conferencia: Dr. Santiago Niño Becerra, Catedrático de IQS School of Management URL y Dr. Oriol Amat, Catedrático de Economia Financiera y Contabilidad de la UPF.

27 Sep 2016
“La profesionalización e internalización de la empresa familiar”

Conferencia: Rosa Oriol, Cofundadora Vicepresidenta y Directora creativa de TOUS, Salvador Tous, Cofundador y Presidente de honor del Grupo TOUS y moderador Dr. Carlos Moslares, decano IQS School of Management y Director del Máster Global Entrepreneurial Management (2009-2015)

30 Oct 2013
“Filantropía y nuevas tendencias en Patrocinio Cultural y Deportivo”

VII Seminario de Patrocinio y Mecenazgo Sport Cultura Barcelona y Fundación Empresas IQS

23 Oct 2013
“Todos podemos ser mecenas”

Conferencia: Ferran Mascarell i Canalda, Conseller de Cultura, y Antoni Renon Arboix, CEO de Levante Capital, y moderadora Maricel Chavarría, periodista de La Vanguardia.

18 Jun 2012
“Los valores como clave del éxito”

Conferencia: Sandro Rosell, Presidente de FC Barcelona y como moderador Màrius Carol, periodista, escritor y director de comunicación del Grupo Godó

11 Apr 2012
“Tener un plan B en la vida. La importancia de la formación académica en los deportistas de élite”

Conferencia: Carles Folguera, Director Residencia La Masia FC Barcelona, Vicenç Aguilera, Presidente del Circuit de Catalunya y moderador, Josep Mª Casanovas, editor del Diario Sport.

18 May 2011
“Reflexiones de un empresario”

Conferencia: Isak Andic, Presidente de Mango

01 Apr 2011