19 Oct 2021

L'acte tindrà lloc a L’Auditorium IQS, amb una durada aproximada de 50 min amb totes les mesures de seguretat i sanitàries, per garantir un espai segur. Per part d'IQS assistiran: el Dr. Salvador Borrós,Director General IQS, el  Dr. Jordi Díaz, Degà d’IQS School of Engineering, el Dr. Carlos Moslares, Degà d’IQS School of Management, el Dr. Jose Javier Molins, Secretari General d’IQS, la Sra. Rosa Curt, Directora de la Fundació Empreses IQS, els directors  dels màsters i tots els alumnes becats de Grau i Màster. Per part de les empreses: els representants que han concedit les Beques de Grau i Màster.

06 Oct 2021

Jornada sobre Innovació i Emprenedoria en el món de l’esport

Ubicació: Auditori IQS

Organitzen: Sport Cultura Barcelona i Fundació Empreses IQS
6 d’Octubre de 2021, 18:00 H

Programació
18:00 - Benvinguda de l'acte a càrrec de:
            Dr. Salvador Borrós, Director General IQS
            Sr. Albert Agustí, President de Sport Cultura
            Dr. Carles Malet, Director Associat IQS.
18:15 - Conferència "Sportstech, la tokenització dels esports" del ponent: Sr. Josep M. Monti,CEO de Stredium President de Barcelona Sportstech HUB23

18:35 - Presentació de les startups:
PlusO2màscara d'entrenament. A càrrec de Sr. Albert Pla, CEO i Sr. Antonio Martínez, Director Comercial
Oliver: wearable per a l'entrenament de futbol. A càrrec de Sr. Jose Gonzalez, CEO Co-Founder
Ona Labs: sistema de mesura de marcadors per a entrenaments. A càrrec de Prof. Dr. Xavier Muñoz, CSO
Biohealing: nou sistema d'alliberament local de microesponges encapsulades en nanopartícules que promouen la regeneració muscular. A càrrec de Prof. Sra. Amelia Aránega, Professora de Recerca, Universitat de Jaén

19:20 - Sessió de networking entre empreses i startups.
            Cada startup disposarà d'un “corner” per atendre a les empreses convidades.
20:15 - Còctel

21 Sep 2021

Por parte de IQS, el Dr. Salvador Borrós, Director general IQS y la Sra. Rosa Curt, Directora de la Fundación Empresas IQS y por parte de MORCHEM, el Sr. Helmut Hschaeidt, CEO y las personas que designe.

14 Jul 2021

Por parte de Emsa, el Sr. Jorge Grima, CEO (alumni IQS), acompañado de su esposa la Sra. Susana Sumarroca (alumni IQS), la Sra. Patricia Elvira, Directora General Corporativa, el Sr. Xavier Melero, Director Comercial (alumni IQS), la Sra. Lucía Sendón, Directora de Marketing y Comunicación y la Sra. Olga Pratginestós, Responsable Unidad de negocio de plásticos (alumni IQS).

Por parte de IQS, el Dr. Salvador Borrós, Director General IQS y la Sra. Rosa Curt, Directora de la Fundación Empresas IQS.

02 Jun 2021

La Fundación Empresas IQS le invita a la Asamblea Anual con la conferencia Las implicaciones de la revolución tecnológica a cargo de Alicia Richart .Directora General de AFINITI para España y Portugal. Inscríbete