01 Feb 2022

Por parte de IQS asistirán: el Dr. Salvador Borrós, Director General IQS y la Sra. Rosa Curt, Directora de la Fundación Empresas IQS y por parte de HAUSMANN asistirán: Sr. Daniel Hausmann, Administrador Único

14 Jan 2022

Por parte de IQS asistirán: el Dr. Salvador Borrós, Director General IQS i la Sra. Rosa Curt, Directora de la Fundación Empresas IQS y por parte de UNNOX GROUP asistirán: el Sr. Pablo De Lastres, Director General.

04 Nov 2021

Per part d'IQS assistiran: el Dr. Salvador Borrós, Director General IQS i la Sra. Rosa Curt, Directora de la Fundació Empreses IQS i per part de Clúster in-move by Railgrup assistiran: Sr. Enric Ticó, President i el Dr. Eng. Ignasi Gómez-Belinchón, Clúster Manager

20 Oct 2021

Per part d'IQS assistiran: el Dr. Salvador Borrós, Director General IQS i la Sra. Rosa Curt, Directora de la Fundació Empreses IQS i per part de GASN2 assistiran: Sr. Oriol Martínez, Director General i el Sr.Roman Trias, Director Comercial

19 Oct 2021

L'acte tindrà lloc a L’Auditorium IQS, Per part d'IQS assistiran: el Dr. Salvador Borrós,Director General IQS, el  Dr. Jordi Díaz, Degà d’IQS School of Engineering, el Dr. Carlos Moslares, Degà d’IQS School of Management, el Dr. Jose Javier Molins, Secretari General d’IQS, la Sra. Rosa Curt, Directora de la Fundació Empreses IQS, els directors  dels màsters i tots els alumnes becats de Grau i Màster. Per part de les empreses: els representants que han concedit les Beques de Grau i Màster.