AGC visita el nou Centre de Transferència de Processos i Tecnologies Integratives (CTPTI) d'IQS

L’empresa AGC va visitar el passat 17 de setembre el CTPTI d’IQS, acció promoguda per la Fundació Empreses IQS, amb l’objectiu de conèixer el centre d’investigació i transferència de coneixement d’IQS Tech Transfer i explorar possibles vies de col·laboració amb la institució.

La visita d’AGC a IQS va ser impulsada per la Sra. Ana-Pilar González, Director Site Technical Departament d’AGC i alumni d’IQS, de la promoció de 1985.

Després de la benvinguda del Dr. Pere Regull, Director General IQS, els Drs. Julià Sempere i Xavier Berzosa van realitzar la visita guiada a AGC per les instal·lacions  i van explicar com es treballa el corporate venturing i la transferència de coneixement universitat-empresa des d’IQS.

També, durant la visita, els diferents departaments d’IQS van fer una breu presentació dels seus serveis i/o activitats d’IQS: Dr. Carlos Moslares, com a Degà d’IQS School of Management; la Dra. Nuria Vallmitjana, Directora d’IQS Tech Transfer i la Sra. Cristina Surroca, Directora de Carreres Professionals IQS. També va comptar amb la presència de la Dra. Rosa Nomen, Secretària General d’IQS i la Sra. Rosa Curt, Relacions Externes de la Fundació Empreses IQS.

El CTPTI, Centre de Transferència de Processos i Tecnologies Integratives, és un projecte d’IQS que compta amb una infraestructura d’investigació avançada i de transferència de tecnologia a la indústria per integrar tecnologies productives que condueixin a la generació de productes i materials d’alt valor afegit. La finalitat del CTPTI és desenvolupar projectes d’investigació d’excel·lència, destinada especialment a la seva transferència a la indústria per potenciar el desenvolupament tecnològic i la innovació del teixit industrial català en els sectors que mostren un major potencial de creixement.
Aquest projecte està cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea en el marc del Programa Operatiu FEDER. Expedient 2015 FEDER S-05.

La visita d’AGC al CTPTI és una mostra més de l’interès que estan despertant aquestes noves instal·lacions i de la tendència creixent en la col·laboració entre universitats i empreses.