La Fundació Empreses IQS celebra la seva Assemblea Anual

El passat 4 de juny, Fundació Empreses IQS va celebrar la seva Assemblea Anual, que va reunir les empreses col·laboradores de la Fundació i va comptar amb la participació de Pere Miró Roig, Vicepresident i Conseller Delegat de CEPSA.

Durant l'acte, presentat pel Dr. Josep Arcas Romeu, President de la Fundació Empreses IQS, es va fer balanç sobre els projectes d’IQS en l'últim exercici i el paper fonamental de la Fundació per contribuir al creixement de la universitat i la societat en diferents àmbits.

Per la seva banda, Pere Miró Roig, Vicepresident i Conseller Delegat de CEPSA, va oferir la conferència “La importancia de la Química en una empresa petrolífera” i va remarcar la importància d'una bona formació i preparació entre els professionals d'aquest sector.

Al final de l'Assemblea els nous membres de la Fundació Empreses IQS van rebre el diploma que els acredita com a Empreses Col·laboradores. Van recollir l'acreditació Jorge Badenas Arranz, Director General de GIVAUDAN; Victor Díez de Retolaza, Board Director de GRUP ADI; Sergi Lorente Tijeras, Brake Systems Technical Director de J. JUAN; Víctor Afaro Mateu, responsable de Technology, Quality & Site Services de LYONDELLBASELL; Arantxa Martínez García, Directora de RH de LLUCH ESSENCE i Ferran Mendoza Aguirre, Director de RH de PURATOS ESPAÑA.

Hi van assistir: Mª Luisa Espinós Soldevila, Directora General de LEBSA; Jerónimo Farnós Marsal, Director General de TECHNIP IBERIA; Luis Miguel García Rodríguez, HR External Relation de NESTLE; Eva González Andreu, Directora RH de CIMENTS MOLINS; Ferran Jori Olivella, CEO de JORI ARMENGOL; Juan Ignacio Marull Guasch, Soci-Director Catalunya de PWC; Dénia Martínez Chamorro, Vicepresidenta de CARINSA; Vanesa Martínez Chamorro, Presidenta de CARINSA; Montserrat Massuet Soler, Departament Jurídic de MECALUX; Joaquín Núñez Cirera, Relacions Institucionals de BANC SABADELL; Mirjam Ribé de Pont, Patró de la FUNDACIÓ EMPRESES IQS; Marta Rodríguez Giró, Directora de Màrqueting de CARBURS METÀL·LICS, Javier Roig Almirall, CEO d'EUROMED; Santiago Sabatés Mas, Chairman d’EUROFRAGANCE; Jesús Santamaría Serna, Business Director EMEAI de LUBRIZOL; Mariona Sanz Ausàs, Directora de Girbau Lab de GIRBAU; José-Emilio Serra de Fortuny, Costumer & Sales Excellence VP de SCHNEIDER ELECTRIC; Elisabeth Stampa Jager, CEO de MEDICHEM i Mireia Torres Maczassek, Directora Tècnica de CELLERS TORRES entre altres assistents.

El mateix dia va tenir lloc la Junta de Patrons de la Fundació Empreses IQS, durant la qual es van aprovar els comptes anuals de 2018 i el pressupost de 2019 i en la qual van participar els patrons i es van renovar els càrrecs de Ramon Asensio Asensio, Rosa Mª Lleal Tost i Francesc Rubiralta Rubió.
La reunió va servir també per a agrair especialment la inestimable i valuosa col·laboració, així com els serveis prestats des de la data del seu nomenament, al patró sortint Joaquim Uriach Torelló.

Sobre la Fundació Empreses IQS
La Fundació Empreses IQS és una fundació privada sense ànim de lucre creada per al foment de la formació, la recerca i la relació entre IQS i el món empresarial. Per fer realitat aquesta missió, la Fundació compta amb el suport d'empreses col·laboradores que amb les seves donacions fan possible l'activitat d’IQS. Aquestes donacions s'agrupen en quatre pilars fonamentals: beques per a estudiants, laboratoris, equips i instrumentació, activitats de recerca i aules, infraestructures i edificis.

Sobre la Junta de Patrons de la Fundació Empreses iqs
La Junta de Patrons és el màxim òrgan de la Fundació Empreses IQS, que es reuneix una vegada a l'any per al consens, l'aprovació de comptes i pressupostos de la Fundació i els càrrecs de la qual tenen una durada de quatre anys renovables.