LyondellBasell nou membre de la Fundació Empreses IQS

La Fundació Empreses IQS ha incorporat com a nou membre a LyondellBasell, un dels líders mundials en els sectors de plàstics, productes químics i refí de petroli del món.

L'adhesió de la companyia es va formalitzar mitjançant un acte institucional celebrat el 22 de gener a la seu d'IQS. A l'acte van acudir, per part de LyondellBasell, el Sr. Eduardo Chicote, Director General i el Sr. Jordi Román, Cap de RRHH. Per part d'IQS van assistir el Dr. Pere Regull, Director General IQS i la Sra. Rosa Curt, Responsable de les Relacions Externes de la Fundació Empreses IQS.

LyondellBasell fabrica materials i productes clau per aportar solucions als desafiaments moderns. La companyia compta amb 13.000 empleats a tot el món i ven els seus productes a uns 100 països. A Espanya, concretament a Tarragona,es troba la factoria Bassell Poliofelinas Iberica SL. El personal, les plantes i els productes de LyondellBasell estan a l'avantguarda en matèria de seguretat petroquímica, cura del medi ambient, innovació de productes i rendiment sostenible.

L'any 2017 LyondellBasell va ser guardonat per Plastics Europe i per la SPE, Societat d'Enginyers del Plàstic, amb el Premi Europeu a la Innovació en la categoria "Innovació de materials". L'empresa va ser premiada pel desenvolupament de Koattro KT MR05, un nou plastòmer amb propietats d'"auto-reparació".