GRUPO ADI nou membre de la Fundació Empreses IQS

La Fundació Empresas IQS ha incorporat com nou membre a Grupo ADI, l'activitat principal del qual és la distribució de productes químics per a diverses indústries.

L'adhesió de la companyia es va formalitzar mitjançant un acte institucional celebrat el 8 de maig a la seu d'IQS. A l'acte van acudir, per part del Grupo ADI, els Srs. Jordi Simó, CEO i Victor Díez, Board Director.

Per part d'IQS van assistir el Dr. Pere Regull, Director General IQS i la Sra. Rosa Curt, Responsable de les Relacions Externes de la Fundació Empreses IQS.

Grupo ADI inicia la seva activitat en 1997 i està format per un conjunt d'empreses la seu central de les quals està a Espanya, comptant amb estructura pròpia a Portugal, França, el Marroc, el Brasil, l'Índia i la Xina. La seva activitat principal és la distribució de productes químics per a la indústria tèxtil, de pintures i construcció.

En març de 2018, el Grupo ADI va adquirir Quaternia, empresa internacional de distribució de productes químics amb seu a Barcelona. Amb la seva compra, Grupo ADI va guanyar pes a Espanya a l'entrar en nous sectors estratègics com la cosmètica i el detergent.